![]() |
| Uusi leluni syksyn pimeisiin iltoihin. Rakkausrukki. |
![]() |
| Ihana asteri |
![]() |
| Viime talvena tekemäni lintujen kylpyallas. Eivät ole kylpeneet.. pelkäävätköhän tikkaa :D |
![]() |
| Villiviinistä kiepsautettu kranssi. Vähän tuoksuhernettä sujautin sekaan koristeeksi. |
Kahden lapsen äiti ja opiskelija kirjoittaa turinoita arjesta, haaveilua maalaisasumisesta, luonnon ihmettelyä ja neulontaa, koiria, mitä nyt vain :) Pientä hippeilyä ilmassa, downshiftaamista, positiivisen ajattelun harjoittelua, itsensä ymmärtämistä. Luomu- ja lähiruokaa, ihmisten ja eläinten hyvinvointia...
![]() |
| Uusi leluni syksyn pimeisiin iltoihin. Rakkausrukki. |
![]() |
| Ihana asteri |
![]() |
| Viime talvena tekemäni lintujen kylpyallas. Eivät ole kylpeneet.. pelkäävätköhän tikkaa :D |
![]() |
| Villiviinistä kiepsautettu kranssi. Vähän tuoksuhernettä sujautin sekaan koristeeksi. |
| Tytär dreijaa |
| Tämän oli ohjaaja polttanut valmiiksi. Se on uunivuoka :) |
| Tämä raakapoltetaan parin viikon päästä että ehtii kuivua kunnolla. Sillä välin voin muuttaa mieltäni lasitteesta sataan kertaan :D |