maanantai 22. huhtikuuta 2013

Arvonta suoritettu!

Illalla meinasi arvonta siinä touhutessa melkein unohtua, joten en jaksanut enää kirjoittaa. Lapun nosto kuitenkin ehdittiin vielä suorittaa, ja Olavi nosti hatusta nimen....... RITVA N! Onnea kovasti Ritvalle! Pistäisitkö tulemaan sähköpostiosoitteesi niin sovitaan palkinnon toimituksesta ;)

Koska minulla on taas kerran tämä kuvien lataamisongelma, niin laitan kuvan palkinnosta myöhemmin.

Kiitos kaikille osallistujille! Tämä oli niin hauskaa että alankin ideoimaan uutta arvontaa.

Tässä onnetar hieman pienempänä :D

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

JESS!! Lumet lähtee!

Lunta ei ole kohta enää lainkaan mun pienellä pihalla. Sehän tarkoittaa tietty sitä että kohta tulee kuvia kuvien perään pienistä perennanaluista, sipulikukkien loistosta ja unikoiden odotuksesta <3

Koska vaihdoin koneen uuteen eikä tässä ole vielä mahdollisuutta canonin kuvien siirtoon (juu en osaa itse, ja mulla on MacBook käytössä) niin täytynee tehdä päivityksiä joko jonkun muun koneella tai sitten alkaa hiillostamaan osaavia läheisiä jotka osaisivat ongelmassani auttaa.

Kevät 2011

Niin ja tänään on arvontapäivä :) Odottelen vielä iltaan asti ja sitten väkerretään kaikille arvontalippuset. Ne hyrskytetään pyrskynmyrskyn pipossa ja sitten pikku -Olavi noukkii sieltä toivottavasti vain yhden lippusen :D

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Uusin projektini -RASTAT!!


Aloitustilanne aamulla. Suihkussa käyty ja hiusharja piilotettu pimeimpään nurkkaan :D


Saman päivän ilta. Vähän "vauvoja" sain jo aikaiseksi.


Päivä 2. Nyt on jo vähän työstetty näitä matoja.


Haluaako joku seikkaperäisempää selostusta siitä että MITEN?? Voin joskus rustata sellaisen postauksen, kunhan nämä tästä alkaa asettumaan. Sitten voi ottaa enemmän kuviakin kun on jotain kuvattavaa. 

Olen vuosikausia halunnut rastoja mutten ole uskaltanut. Miksiköhän? No nyt ne on sitten härän sarvet kourissa ja päänahka hellänä. 

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Toteutettavia



Nettisurffailusunnuntain ideatulokset. Ylläolevat ihanat idikset bongattu mtv3:selta.

Haluan myös jakaa kanssanne blogin, johon erityisesti ihastuin ja tulen varmasti toteuttamaan joitain ideoita täältä Tee-se-itse-naisen sisustusblogista. Mitä enemmän tuota blogia ryhdyin silmäilemään, sitä useammin katseeni alkoi pälyilemään ympärilleni etsien metallitölkkejä, vaateripustimia... Nauttikaa kaikki tee-se-itse-naiset (miksei miehet muka :D) seikkaillessanne siellä.

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Liitytkö lukijoihini -arvonta :)




Arvonnan ohjeet:

1. Kommentoi pieni tekstinpätkä kommenttilaatikkoon. Julkaisen voittajan lisäämän tekstin arvonnan jälkeen.
2. Linkitä tämä arvonta eteenpäin omaan blogiisi.
3. Liity lukijakseni jos haluat. Asialla ei ole merkitystä arvonnan lopputuloksessa :)

Arvon 21.4. voittajan, jolle lähetän ylläripalkinnon. Palkinto sisältää mm. kiekon suomenlampaan villaa (hahtuvalankaa) sekä kukan siemeniä + jotain muuta pikkuylläriä. 

Onnea arvontaan!!