Koska minulla on taas kerran tämä kuvien lataamisongelma, niin laitan kuvan palkinnosta myöhemmin.
Kiitos kaikille osallistujille! Tämä oli niin hauskaa että alankin ideoimaan uutta arvontaa.
![]() |
| Tässä onnetar hieman pienempänä :D |
Kahden lapsen äiti ja opiskelija kirjoittaa turinoita arjesta, haaveilua maalaisasumisesta, luonnon ihmettelyä ja neulontaa, koiria, mitä nyt vain :) Pientä hippeilyä ilmassa, downshiftaamista, positiivisen ajattelun harjoittelua, itsensä ymmärtämistä. Luomu- ja lähiruokaa, ihmisten ja eläinten hyvinvointia...
![]() |
| Tässä onnetar hieman pienempänä :D |
![]() |
| Kevät 2011 |